Ush!

Jag dog.
Kollade Kissies blogg och fick ett fint litet datavirus på köpet... En sån där Trojan :c Borta nu, men jag fick verkligen panik!
Ellen har oxå varit med om samma virus och hon tipsade mig till en blogg: http://finest.se/userBlog/entry.php?uid=35206&beid=1580309 (falsksanning) som guidade mig så att jag kunde ta bort viruset. Jättebra, är alldeles lättad! Nu har jag två anti-virusprogram på datorn, så jag är säker och nöjd. Hehe. Men jag rekommenderar alla till att ha minst ett anti-virusprogram på datorn. Bara för säkerhets skull. Jag har Avira AntiVir Personal (laddades ner gratis) samt det som falsksanning rekommenderade (oxå gratis).

Den läskiga bakrundsbilden som viruset gav mig:


:S
Gå INTE in på Kissies blogg. Inte värt det...


Kommentarer
Postat av: Nz Dakota

hemskt virus..



DU HAR BÖRJAT BLOGGA IGEN :) saknat dina flummiga inlägg ! haha ♥

2011-01-31 @ 19:50:43
URL: http://prettyash.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0