Gott Nytt År!

:D



...inte alls lite sent. Nejdå :3
Nu är det 2011!

Ellen:
"Är det? Jag trodde det var 2012 D''':"
Jag: "Aa... (-_-)"

Eh. Jao.
Men, vad har ni för nyårslöfte? (Om ni nu har nåt?) Jag har ett :3
Att förbättra minst tre saker från förra året. Det blir, eh, kul. Nejmen. Det blir nog ganska jobbigt. Men jag menar; jag kan ju förbättra vad som helst - så det kanske inte alls blir svårt ^^

 



..& God Jul!
Hehe. Jag vet. Det är sent. Väldigt sent. Men bättre sent än aldrig, typ.
Jag fick en massa fina saker :3 Fyra olika blyertspennor, promarkers, två block med tjockt papper, två suddpennor, sandpapper, en klocka, hårfön, böcker, Glee (hela första säsongen!) och ett presentkort på akademibokhandeln :) <3 Blev jätteglad för allt! Underbar jul, det var det verkligen!
Vad har ni fått? (om ni firar jul ^^)

Ha' de' gött, igelkött :D <3 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0