Amajgad *ω*

Har suttit och kollat på 90210 nu ett tag. Två hela avsnitt    Det är ganska bra, faktiskt. Jag menar, jag måste ju ägna tid åt annat oxå... Som att räkna ner dagarna till Glee :c Öhö, typ det enda jag tänker på nuförtiden. Man kan säga att det är ca 10 dagar kvar nu <3 (eller 11 om man räknar med idag, men w/e)

När jag satt och pluffsade runt lite fint på datorn så kom jag till en åsum sak.

MEGA åsum!
Dom är klämbara (HAHA) och fina. Vill ha alla utom fisken :<
Hittade dom på okaeri.se (thanks to Fokis blog)
Jag dog lite! En helt onödig, superkawaii och lite skojj sak  Jag vet inte. Fick bara en "Vill ha... Nej, MÅSTE HA...!"-känsla direkt. Hehe, jag älskar onödiga saker. Har maaassor av dom! Har t ex en icke-fungerande svamp-pennvässare (hade sönder den för typ ett år sen?), en blåsapa, en termos, "god jul" paket-snöre mm på mitt skrivbord...
Nejdå. Det är helt normalt. Och på mitt nattduksbord ligger det förövrigt plåster.

Baii baii


Kommentarer
Postat av: Sophia

WHAT! Inge onödigt här inte! ^w^ Har en själv på väskan. Anyway, Dragon crisis! har bara 4 episodes uppe än så länge.. Måste nog ta och kolla jag också då! hihi "v"



Mvh

Sophia

2011-02-04 @ 00:38:21
URL: http://www.okaeri.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0