Träningsvärk...

Har varit i skolan fram till klockan fyra idag... :o Och vi slutade två, hihi. Visst är jag duktig? (not!) 
Jag har nästan gjort klart skiss+startreflektionen till träslöjden. Juste. Berättade jag det? ^^ Ska till *öhöm host* ett ställe nästa vecka, så det kmr nog att bli ännu segare med uppdateringar ;c Eller inte, man vet ju aldrig? Jag kanske skriver jäättemkt om *host* stället och vad jag gör osv.

Anyway, som rubriken lyder. Jag har träningsvärk! TT__________________________________TT ... i armarna. Haha. Fick lära oss att göra ormenellermasken på streetdancen igår. Uhuhu, mina armar är nu så gott som döda Dx Jag kan typ inte lyfta på dem ordentligt.
Iaf, ormenellermasken går typ ut på (som jag gör den iaf) att nästan stå på händerna, men istället för att stå kvar så saxar man med benen, landar på ena benet och sedan böjer man sig ner så att man tillslut ligger på golvet... Oh, jag är så bra på att förklara! ^^'''

 Klicka på den fina bilden :D


Nattinatti ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0