Print Screen


As u can c här ovan så har jag äntligen lärt mig att print screena!!! WIHOO säger jag bara, det var på tiden, haha. Men jag har inte hittat den dära knappen, förrän nu ;)

~ Jag tänker inte ens kommentera Melodifestivalen, dem jag "hejjade" på åkte ut ;<

Fortfarande sjuk :c Måste bli bättre, NU! Jag kommer kanske inte hinna köpa godis... Uhuhu. Men jag mår iaf liiiite bättre nu, eftersom jag faktiskt orkar sitta framför datorn (det har varit lite från och till under dagen).

Puss puss på allihopa ♥


Kommentarer
Postat av: Nz Dakota

Men mina tofflor är för små :c

JAG HAR GODIS FÖR 100 KRONOR! :D MEGA MYCKET! Till stället -*

2011-02-19 @ 23:15:06
URL: http://prettyash.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0