Packat och klart!


Har precis packat klart (eller ja, mobilen laddar...) och nu är jag jättespänd och trött! Haha, det krävdes en bag och en väska för att jag skulle få plats med alla mina grejjor - och jag är bara borta i 5 dagar.
Jag kommer att käka en massa godis, läsa en massa böcker (eller inte :< bara två), plugga och annars ha allmänt roligt ;) Jagmenar, vi är ju där med skolan, men vi kommer att ha roliga ämnen; som bild, slöjd och idrott.

Imorrn måste jag gå upp vid 6 och sedan kvart över 7 så skjutsar pappa mig dit vi ska samlas (suck, jag kmr att få vänta på bussen i 45 min).
Kmr troligtvis inte blogga alls etftersom internet där är segare än segast (och datorerna är från stenåldern).

Btw, bilderna tog jag bara lite snabbt, sry för att pallen blev alldeles blek XD Haha, men jag orkade inte ta en ny *lat*

Natti natti ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0