Blue

Sitter med näsan bland skolpapper men ögonen riktade mot datorn och bloggar. Hehe, busig jag är ^^ Men jag pluggar faktiskt, bara det att jag måste uppdatera mig ibland.

Vad har ni haft för er idag? ♥
Själv har jag redovisat lite svenska, ätit mat, kollat på TV, blablabla, haft gympa...
...och p.g.a. det där sista så haltar jag runt med en blå (eller lila, men w/e) tå! :C

Hehe, jagvet, kul fot xD Muppad tå med en väldigt fin färg btw...

Den gör inte ont när jag sitter eller nåt, bara när jag går.

För er som orkar läsa
Historian bakom min mosade tå:
Vi hade gympa, handboll, vilket är jättekul (seriöst, ja, jag gillar handboll)! Så jag sprang runt, gjorde mitt bästa (bara det att jag tänker allmänt segt, så jag typ reagerar lite sent D:) och försökte att vara allmänt studsig och snabb.
Sen, när andra laget är påväg mot mitt lags mål så tänker jag "nu ska jag vara riktigt på och sno bollen! >:D" och spurtar dit. Har jag nämnt att jag var barfota? Iaf, samma sak tänkte nog en av mina lagkompisar eftersom hon råkar springa rakt in i mig och mosa min tå. Uhuhu ;______;
Hon sa förlåt, så allt är ju bra, men tån är densamma...

Kramochhejdånumåstejaggå♥

Kommentarer
Postat av: lisa w

sv: ja, jag hade faktiskt fläta igår :DDD

vet du vet du vet du?!?! jag ska klippa lugg o.o ♥

2011-02-06 @ 09:55:28
Postat av: Sannie

Vilka bloggar brukar du läsa? :)

2011-02-10 @ 20:47:20
URL: http://sannie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0