(aa''

Jag blir lixom lockad av att blogga när jag har sagt att jag inte ska. Hehe :p
Just nu sitter jag och läser HP. Jag kmr ingen vart på den här boken, så jag tänkte att jag skulle ägna den lite mer tid {*.^}

Jag ser ut som ett monster när jag gäspar, upptäckte jag nu. Som en sån där Halloween-mask av ett spöke. UHUHU. Nu vet jag vad jag ska vara på Halloween iaf. Jag behöver bara stå och gäspa utanför varje hus och alla kommer skrika som galningar och springa iväg...(oh, min fina bild) Och sen så behöver jag ju måla ansiktet vitt oxå (; 



Kommentarer
Postat av: lisa w ♥

Kommer du ihåg vad vi skulle ha för sminkning på halloween? Såndär med dragkedja, hihihi kommer bli sååååå niiiice! (sv i min blogg, första inlägget) :3

2010-09-05 @ 11:45:15
URL: http://lisasplacee.blogg.se/
Postat av: veronica

Kan du kanske blogga lite mer..? ;)

2010-09-11 @ 07:40:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0