YAY!

[Har inte haft någon lust alls att blogga på ett tag - vilket ni säkert har märkt. Menmen, det här är min "dagbok" och jag vill inte känna någon press över att skriva c; Såklart får ni fortfarande fråga!]

Hej :D
Äntligen (efter massor med slit) så har jag lyckats föra över mina bilder från kameran till datorn! Oh, jag säger bara YAY!
Jag känner att jag behöver visa några fina bilder på min säng/mina kuddar ^^


Well, idag har jag varit på stallet. Dagens ridlektion var lyx *-* Vi var bara fyra i gruppen och vi hade hoppning, plus att jag hade en av mina favvo-hästar! Hur mycket bättre kan det bli? ;D Kändes lite som privatlektion c: Somsagt, vi var ju så otroligt få...
Sen efter lunch sa mamma att hon skulle iväg och hyra film, det blev Harry Potter, 3:an och 6:an ^^ Btw, jag har äntligen (snyft) läst ut serien... Känns både skönt och hemskt (:''( Jag läser typ snuttar här och där, då och då, bara för att ^^

Nu hade jag tänkt gå ner och kolla på TV och käka chips :3 Cya


Kommentarer
Postat av: Nz Dakota

Aw, hihi ♥ Din säng blev jätte söt nu juh :D

2010-09-11 @ 21:16:49
URL: http://prettyash.blogg.se/
Postat av: Nz Dakota

sv: Haha! Tack så mycket Steffi ._. haha.♥

2010-09-12 @ 11:02:05
URL: http://prettyash.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0