Funderar på att...

Jag har inte haft någon blogglust alls på sistone, vilket ni kanske har märkt? Vet inte varför, men Ellen har en teori...
Därför kanske jag byter blogg ^^ Vad tycker ni?
Kanske får mer blogglust då (; Det tror Ellen, typ. <3

Iaf, just nu sitter jag och pluggar :< Ush vad tråkigt det känns. Jag kommer knappt nån vart. Uh.
SPANSKA, SPANSKA, SPANSKA, ESPAÑOL D: <3 Jag gillar spanska, men just nu är det dötrist. Jag blir rätt flummig när jag är uttråkad. Så om jag skriver nåt konstigt eller udda, kanske lite taskigt, förlåt. Det är inte meningen - inte egentligen iaf.
Nå (lalallalal). Nu ska jag lära mig hur man säger "rum" på spanska. Det har jag glömt bort. Serru, det var rätt länge sen jag lärde mig det. Så jag ska lära mig det igen. Nu.
HAHAH, en sne punkt  .

BTW, FÖR ALLA SOM SMS:AR MIG OCH VÄNTAR PÅ ATT JAG SKA SMS:A TBX, ELLER FÖRSÖKER RINGA MIG:
Jag vet inte vart min mobil är just nu. Plus att den är död, tror jag. HAHA. Den är det rätt ofta :3

Haha, textinlägg ^^ Tråk att läsa ibland. Det är därför som jag la in den fina björnen.


Kommentarer
Postat av: Nz Dakota

Typiskt att den är död ._.

Du får ladda den tills imorgon! Du måste!

Om du hittar den förstås (;♥

2010-09-26 @ 18:02:02
URL: http://prettyash.blogg.se/
Postat av: muffinsätande typ från skövde :3

jupp det är jag det!

jag har smsat dig, kom på att man kan söka från iphones vart mobiler är men det går ju inte när själva den är borta, hahaha jag är osmart jag :c

BTW; kommer du till skövde snart? hundvalpsblick

har gjort muffins med marabou choklad i mitten, muuuuuums :*

2010-09-26 @ 21:02:38
URL: http://lisasplacee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0