Paris


Hade inget att göra, så jag letade upp en fin bild på weheartit och började gojjsa lite med den. Det blev väl trevligt? :3

Imorrn ska jag, mamma, mormor och småsyskonen till Paris! Åhåhå. Vågar inte ta med mig kameran ifall den blir stulen, kommer bort eller går sönder :c + att den tar fett mycket plats i min o så lilla resväska. Heh, vi packar bara handbagage. 
Fransmännen (dom på flygplatsen oxå) tänker strejka imorrn, lr nåt? Uhu, hoppas att dom inte ska det, för då kmr vi kanske inte kunna lyfta D:
Ofta man förvarnar innan man strejkar... xD lol. Synd isf. Menmen, nån gång kmr vi säkert iväg ^^
Cya, så bloggar jag säkert om ca 5 dagar ;D <3



oho, gleek. OwO

Kommentarer
Postat av: Nz Dakota

Åh, du är säkert i paris nu men iaf -

HOPPAS DU FÅR DET FETT NICE! :D♥

2010-10-28 @ 18:57:48
URL: http://prettyash.blogg.se/
Postat av: lisa w ♥

ha det jättebra. saknar dig, hopppas vi ses inom snar framtid, annars dör jag.

hehe kanske inte riktigt men nästan!

2010-10-30 @ 12:32:25
URL: http://lisasplacee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0