Ush.

Jag borde verkligen plugga. Verkligen, verkligen.
Det får vara, eh, målet för dagen? Att jag ska ha pluggat.
Japp. Heh.
Jag känner för att skriva med många punkter. Hittils har jag använt 7 punkter. Då menar jag med den förra också. Ni fattar. Eller? Jag gjorde inte det iaf.

Så, vad har ni gjort idag? Jag åt nyss middag. Det blev pastasallad ^^ Och i skolan har jag haft No och So. Känns som om jag har skrivit in det redan? Eller...

Nu måste jag verkligen göra mina läxor. Verkligen, verkligen.

Kommentarer
Postat av: Hanna Z

Och jag måste åka till min syrra och hennes bebis (min systerson kanske man säger btw det är mitt gudbarn) nu. Verkligen, verkligen.

2010-05-28 @ 21:55:49
URL: http://hannaz.se/
Postat av: Hanna Z

Och jag måste åka till min syrra och hennes bebis (min systerson kanske man säger btw det är mitt gudbarn) nu. Verkligen, verkligen.

2010-05-28 @ 21:56:35
URL: http://hannaz.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0