Sjuk


Hur lyckas man?
Eller snarare; Hur lyckas jag?
Jag förstår verkligen inte, hur kan jag bara bli sjuk sådär? Huxflux bara. Det är rätt knäppt. Hah.
Kommer antagligen inte att blogga så mkt idag. Eller så gör jag det pga uttråkning... Det brukar ofta drabba mig när jag är sjuk. Har typ legat i sängen jättelänge nu o.o Det är tråkigt.

Den bilden hade passat in på igår; då var det grått och blött ute.
Idag är det SOL! ♥

Ska vi slå vad om att jag är frisk imorgon igen?
Det tror jag iaf. Detta har lyckats bli en skolvecka med bara två dagar. Helt onödigt. Varför inte bara ge mig ledigt resten av veckan? cx

Anyway
Huvudet håller på att explodera, så ska gå och lägga mig igen c; 


Baii baii
gummihaj    ~♥


Kommentarer
Postat av: J B M U S I C . B L O G G . S E

fin blogg! :)

2010-05-12 @ 18:44:56
URL: http://jbmusic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0