Nöff.

Jag har det tråkigt.
Väldigt tråkigt.

Lyssnar på Paramore och försöker att typ, eh, somna sittandes. Jag har aldrig gjort det (vad jag vet - bebis räknas inte) och tyckte att det var värt att prova. Bloggar då och då för att meddela om jag har somnat än eller inte.
Hur nu det ska gå till.

Jag känner mig deppig. Känner någon till en sockersöt låt som kan få mig på bättre tankar. Inte. Okej. Eller en bra låt att somna till. Ja. Det vore bra.

Eller vänta. Jag lyssnar inte på Paramore längre. Bytte till Muse. Bliss. Den är kärlek. Även om den är gammal.

Det är inte meningen. Alltså det här inlägget. Nä. Eller jo. Det måste det ju vara. Men det är inte menat att vara så här tråkig. Det är därför jag lägger in fina bilder. Kolla på dom istället.


Kommentarer
Postat av: Moa.

..Var det inte jag som fick dig att börja lyssna på bliss första gången? x)

den är awesome.<3

2010-06-01 @ 16:12:41
URL: http://skywalkerr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0