~.'~.''♥ LADY GAGA ♥''.~'.~


Det var totalt, urgrymt underbart! Så himla otroligt bra! ♥
Det är svårt att beskriva om ni inte varit där <3
Jag skrek och sjöng med i texterna (även om jag inte kunde dom) om vartannat ♥ Det var magiskt!

"Det började med Dance in the Dark. Lady Gaga stog och dansade bakom en skärm. En bil visades. Personerna som hördes sedan klagade över att bilen hade gått sönder. Dom skulle ta sig till the Monster Ball. Lady Gaga gick fram till bilen och öppnade motorhuven (stavas?) för att laga den och där fanns ett piano. Sedan spelade och sjöng hon Just Dance. Jag kmr inte ihåg vilka fler låtar hon sjöng innan hon kom till tunnelbanan/ medan hon var där, men det var bla Telephone och Brown Eyes. I början av tunnelbanescenen sjöng hon Love Game. Sedan följde dom den upplysta vägen till en spökskog. Där sjöng hon Monster och efter det Alejandro. Efter spökskogen så smög sig Lady Gaga och dom andra tre som hon hade "rest" med runt lite på scenen. Hennes kompisar blev rädda och gick. -Dom kände antagligen av spänningen i luften-. Man hörde något och Lady Gaga vände sig långsamt om. Bakom henne stog The Fame Monster. Lady Gaga bad publiken att hjälpa henne döda det. Hon sjöng Paparazzi och efter den låten var monstret död.
>Det var helt tyst i Globen. Mörkt var det också. Några trodde att det var slut och gick. *stackare*
Plötsligt lystes allt upp och Lady Gaga stog i en boll, the Monster Ball. Hon sjöng finallåten Bad Romance och alla i publiken blev som tokiga och ställde sig upp och viftade med armarna. Sen var det slut, och säkert alla önskade att som kunde vrida tillbaka klockan för att se det igen, hela konserten.
Som sagt, det var magiskt!"


Den här konserten får betyget: 

Jag hade satt upp håret i en rosett, dock blev bilderna på mig så fula att jag vägrar att lägga upp dom xD 
Jag hade glömt kamera, så jag kan inte lägga upp några speciellt bra bilder från konserten, menmen, här kmr några iPhone bilder:


Innan konserten började

Wiie, känner ni av spänningen?! :D


Tunnelbanetåget!

Ni kan se på skärmen uppe i högra hörnet - Lady Gaga står med ett gitarrpiano
 

Lady Gaga vs Big Fish/The Fame Monster

The Grand Finale! BAD ROMANCE!












































Här kommer mitt favoritframträdande, Alejandro:


Obs! Det är inte jag som har filmat! cx <3


Kommentarer
Postat av: Therese

herrejävlar nu e jag riktigt avis :'c

vrf va inte jag också där?

2010-05-09 @ 17:34:41
Postat av: Moa

Åh. <3

2010-05-15 @ 12:07:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0