Ketchup och pommes

Godmorgon :)
Kan ni se vad detta föreställer? ^^

Ehm, jag vet, fail <3

Jag och Ellen var och shoppa igår inför Lady GaGa konserten! :D Det var jättekul, hittade ett par solglasögon, lite kläder och några pennor 8)
Det ända minuset va att Veronica inte kunde följa med, hon ska ju oxå på Lady GaGa med mig och Ellen! :(<3


Livet är lite som ketchup och pommes.
Ibland är pomfritten (hehe, stavas?) jättegoda.
Ibland är dom lite mjukare och ganska äckliga, men då kan man alltid göra dom godare med ketchup.

Förstår ni vad jag menar?
 

Kommentarer
Postat av: cutie

jag ville jätte gärna följa med er men det var faktisk så att när jag kan/ kunde så kan inte ni och tvärtom..

och det skulle vara ganska tacksamt om ni sa vart ni åkte så jag kanske kan köpa ungefär samma saker som er på tisdag med mamma?

och jag tycker det är snällt av dig Steffi som försöker att bli vän med mig igen efter du vet vad..

Jag förlåter dig!<3333333

Förlåter du mig? :O



xoxo

Cutie<3

2010-05-02 @ 18:37:27
URL: http://cuteandbubbly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0