¡Hola amigos!


Sitter och funderar på när jag ska börja med läxorna.
Jag har rätt mkt att göra men jag är helt slut! Jag tror att jag kommer somna vilken sekund som helst.
Spanska kan verkligen behövas ><'' Har rätt mkt där som jag måste kunna .-.

Men! Jag vet hur man säger "jo/tja" c; Vem é bässsst?! Okej, nu undrar ni säkert verkligen vad det kan vara, så jag ska spara er tid så att ni slipper kolla på google.se/translate och säga att svaret är...
(←ni)
...pues! Jääääh! *publiken applåderar*
Det kunde ni aldrig tro va?


Hah, nu måste jag återgå till att, eh, bestämma mig xD


Kommentarer
Postat av: Moa.

usch, läxor är jobbigt. :<



..pues! =D

Nu kan jag också säga det. 8) Vet ifs inte hur man uttalar det men hehe. XD

2010-05-18 @ 20:45:31
URL: http://skywalkerr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0