Hejhej :D

Sry att jag inte har bloggat, men jag har haft fullt upp nu i helgen.
Det var som vanligt jättemysigt i Skövde och jag har bara kopplat av och inte tänkt ett dugg på skolan! *måste åka dit oftare*

Måste visa er det här, Justin gick in i en dörr xD ♥

Awwie, stackarn ♥

Visste  ni  att  han  inte  kommer  till  Sverige  nu  i  slutet  av  maj/början  av  juni!

Jag blev jättebesviken när jag läste det! Vill ha hit honom nu ♥
~ Jag hjärtar Justin Bieber i massor ~

Nattinatti
Ska sova nu!


Kommentarer
Postat av: Moa.

Han kanske kraschar in i dig. :O I juni. :O



..vet inte Riktigt vad jag skriver. Är lite trött. :/

Men om han går in i dig betyder det iaf att han är i Sverige, och det är ju alltid nåt positivt! :3

2010-05-25 @ 07:41:12
URL: http://skywalkerr.blogg.se/
Postat av: lisa w

haha vadå läste? det var ju jag&linn som berättade det :D

2010-05-25 @ 14:09:01
Postat av: Steffi

Sv lisa w: jo men jag fick det bekräftat när jag läste det på en justinbieber blogg ;)



Sv Moa: HAHAHA XD

2010-05-25 @ 17:52:59
URL: http://strawberryland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0