Hallüw ♥


Känner mig allmänt mosig...
Måste nog gå och lägga mig snart, men jag vill inte. Det känns som om jag slösar bort min lördag!
Btw, vet ni vad jag har haft för mig idag? Ni vet ju att det har varit jättefint väder och så idag, så mamma och pappa drog iväg hela familjen på en utflykt.
Tanken var att vi skulle äta mellis på ett speciellt fik en halvtimme hemifrån.
Vi åkte hemifrån runt halv tre och när vi kom fram dit stod det att dom inte öppnade förens vid fyra, så vi åkte runt i bilen och kollade på miljön - eller typ, sommarstugorna som fanns där. När vi kom tillbaka vid fyra så frågade mamma om dom hade mackor där men dom sa att dom bara hade sötsaker/efterrätter, så vi åkte hem igen!
Där rök 2 timmar (även om det var mysigt och så)! Och innan dess hade jag varit och ridit... <3 

Gah. Kanske en förklaring till vrf jag är så trött?
Vet ni om det är något bra på TV? Är allmänt sugen på att krypa ner i soffan och mysa :3


Kommentarer
Postat av: Moa

Brukar aldrig vara nåt bra på tv på lördagar. D:

Det är det enda dåliga med dom. xD

2010-05-15 @ 22:10:51
Postat av: Steffi

Sv: Ja, jag håller med! xD

Varför finns det bara bra saker på TV på fredagar?

2010-05-16 @ 18:18:23
URL: http://strawberryland.blogg.se/
Postat av: lisa w

synd :( ..men roligt att dina föräldrar tog med dig iaf, vi brukar inte göra sånt :// <3

saknar dig! hoppas ja kommer upp snart. kanske ska ta o överaska dig och pinga på dörren en dag? ;d <3 mohahahaha (6) ^^

2010-05-16 @ 20:55:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0