Ronia, The Robber´s Daughter...

Hai <3

Vad har ni gjort idag?
Något hemskt har hänt mig. Någon har stulit min plånbok! >:'( Gah, är jättesur, även om jag inte hade så mkt pengar i den. Vem skulle bara kunna ta den sådär? Någon på skolan, vilket nästan gör det värre, eftersom jag vet att någon jag ser varje dag har den! xc

Anyway, just nu läser jag en bok för engelskan vilken suger så himla mycket att det inte är sant! Eller den är iaf väääldigt långtråkig och jag har ingen lust alls att läsa den... Eh, gissa vad den heter?

Och exakt så ser den ut! Hemsk! Eller, det är ganska bra ritat... Men, men.

Aja, måste ta en paus från allt läsande... Och börja öva spanska! ;) Ehe, bra paus va? Åh, att öva på datorn är uttröttande! (Ja, det stavas faktiskt så xD)



Thihi :)
Måste öva nu, baii <3


Kommentarer
Postat av: Nz Dakota

Uppdatera mera stekpanna :)

HAHHAHA XD♥

2010-03-22 @ 17:43:45
URL: http://nzz.blogg.se/
Postat av: cutie

UPPDATERA DIN BLOGG!!!

2010-03-23 @ 19:13:35
URL: http://cuteandbubbly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0