HEMMA!

Hejjz alla glada ankor
Hur har ni haft det denna vecka? ^^
Jag har haft det underbart - i stort sett!

Jag kan börja från när jag åkte hemifrån (OBS! Kan vara tråkigt att läsa, ville bara få ur mig detta):
Vi åkte bil till flygplatsen i Skavsta vilket tog 1 & ½h. Sedan skulle vi checka in våra väskor. Det visade sig att väskorna vägde för mkt var för sig, så vi behövde gå undan och packa om. När in-checkningen var klar gick vi och åt lunch och efter ett tag kom Veronica och hennes familj. Strax efter det så började högtalarna knastra och en tant rabblade upp att flera flyg ställdes in p.g.a dimman. Medans uppropningen skedde satt vi och höll andan. Vårat flyg ställdes inte in; vi ombeddes att gå igenom säkerhetskontrollen osv, så vi gjorde det. När vi var inne vid gaten så berättade dom att vårat flyg inte skulle flyga från Skavsta flyplats (p.g.a dimman) så dom satte oss på bussar mot Arlanda (vi behövde gå och hämta våra väskor igen)...! Hittils (+ resan till Arlanda) hade allting tagit ca 4 - 5h. Där fick vi vänta i ytterligare 45 min för att checka in väskor igen och sedan 45 min - 1h för att planet skulle komma... Aja ni fattar. Otroligt fläng hit och dit och vi var på resande fot i över 8h! Bara till hotellet i Österrike ;o

♥ Vädret var jättebra, dock var jag sjuk varannan dag och kunde inte åka skidor så ofta. Men jag hade det jättmüsigt iaf ^^ Läste ut 4 böcker!
På hemvägen satt jag mest bredvid Veronica och spelade kort med henne och hennes bror c:
Vi landade tryggt i Skavsta i underbart dimmfritt väder ♥

3 bilder som jag tog med iPhonen:

Fastnat för Eragon... ♥ Har ritat den själv.

Härligt när alla har försvunnit från backarna!

Och till sist en egobild i dålig kvalité! :D
Haha ♫♪ Nu kan ni inte klaga, nu har jag sammanfattat en semester och lagt upp 3 bilder i dålig kvalité från min iPhone, men det kmr bättre bilder med kamera sen, tror jag ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0