Hej!

Jag har inte uppdaterat idag, jag vet, hehe :c
Alltså;
Jag vaknade klockan 12.00 vilket var jätteskönt. Eller, jag blev väckt. Hade kunnat sova ännu längre annars... ^^'
Direkt efter att jag hade vaknat så åt jag lunch och sedan gick jag ut med Sessan :) <3
Efter mellis som jag åt direkt efter att jag kom hem med Sessan så åkte jag och mamma och shoppade. I köpcentret så uppträdde bl.a. Nanne Grönvall och hon Anna som vann melodifestivalen. Sen var det några andra som jag inte kände igen och andra som jag inte hann se. 

Btw, jag gillar INTE att Anna vann. Salem Al Fakir skulle vunnit, lugnt! Sverige kör alltid med det säkra kortet känns det som. T ex, alla trodde ju att det skulle gå bra för Malena Ernman (eller vad hon nu heter) eftersom hon var känd utomlands eller nåt, och det här året kör vi med en låt som får mig att tänka på "Is it true"!



Iaf, nu när jag har varit hemma så har jag sorterat i garderoben och ätit middag c;

Inte så mkt mer att skriva...



Baii <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0