Alice i Underlandet

Hola, haft en bra dag hittils? Vad har ni gjort idag? Själv har jag sovit, gått ut med Sessan på promenad och kollat på Arthur och minimojerna 2. Den var jättedålig. Precis när filmen hade kommit igång sdå slutade den. Hah. Usel >: 

På ridningen igår så fick jag Elof... En hemsk liten sak på fyra ben som älskar att slänga med huvudet. Haha. Otroligt att han går med mellanponny ;) Men det är väl för att han är så pigg antar jag. Eh, måste fråga. :3

Efter ridningen så åkte jag, min lillasyster och farmor in till stan för att se Alice i Underlandet i 3D. Den var jättebra. Älskade Hattmakaren och Påskharen ^^ 


Efter det så var jag jättetrött och satte mig för att kolla på TV och slappa för kommande, eh, 2 timmarna :3 Efter ett tag kom pappa ner och sa att vi skulle stänga av TV:n och alla lampor. Alltså var klockan halv nio då och det var Earth Hour. Var ni med och "deltog"? Iaf, jag satt och lyssnade på min iPod i en timme och sedan kollade jag på TV igen. Haha, intressant kväll.


Baii baii 
♥ ~Steffi  

Kommentarer
Postat av: Therese

Hehe,, jag va inte med på de där earth hour grejset xd

2010-03-28 @ 19:59:37
Postat av: Annah

haha, vad hemskt med minimojj-filmen, ska nog inte se den då.. xd inte för att jag hade tänkt det men iaf...



super söt blogg <3

love it!

var hittar du alla söta smileysar? :3 vill också ha!



puss och hej och massor med kramar



//Annah

2010-03-28 @ 21:18:38
Postat av: Moa

Har också sett arthur och minimojerna 2. Min kompis älskar dom, så hon tvingade mig att följa med på premiären. Till och med sexåringarna som var där tyckte den var dålig, och hon typ "ARTHUR. <3<3<3<3"

haha.

sedan kommer hon tvinga mig att gå på trean bara för att hon följde med mig på new moon.. heh.

känns lite fail att kommentera ett två månader gammalt inlägg, men aja. xD

som sagt, gillar den här bloggen. '^^,

2010-05-15 @ 12:13:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0