Typ, ensam o.o

Morningmorning! Vaknade för nu... två timmar sen ^^ Eheheh, sov väldigt gott iaf c;

Jag har känt mig väldigt lat på senaste tiden.. Jag har typ bara spelat sims och drf inte direkt känt för att blogga *jag vet, hemskt*

Just nu sitter jag ensam hemma framför datorn och har inget att göra. Ngn kompis som känner för att hitta på ngt kul, ring gärna c: (lite såhär sent på eftermiddagen) Själv har jag inga idéer om vad vi kan göra. Be creative people!! typ. 

Happ, nästa vecka åker jag till Skövde för två veckor... :D Kommer bli kul, synd bara att Lisa bilar ner till Kroatien just då :( ♥

Nu till ngt jag inte haft på länge..

 

Kommentarer
Postat av: Nz Dakota

Blogga mer c:♥

2010-06-24 @ 22:49:16
URL: http://nzz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0