SOMMARLOV!


Nu är det sommarlov!
:D
Äntligen! ♥
Jag har längtat som bara den! (vilket säkert alla andra också har)

BTW, om ni undrar varför jag inte har bloggat är det för att jag har haft datorförbud :c Så jag kunde inte hjälpa det... 

Nu ska jag bara slappa och koppla av (och hoppas på att vädret blir bättre), jättehärligt! Ush vad jag är lycklig!

Igår så hade Emelie fixat en jätterolig avslutning på terminen. Hon hade bjudit in båda klasserna (dock ställde hon först i det pga vädret, så dom flesta hade redan andra planer när hon sa att det skulle dra igång ändå) för att spela "catch the flag". Vi blev totalt 10 pers och alla hade jättekul ^^


Innan "catch the flag" så var jag och Ellen på forum :3 Typ alla skolor hade haft avlutning på fredagen så jag träffade jättemånga som jag kände. 
Vi inledde shoppingen med att gå in på Stockhome och Lagerhaus och sedan åka upp till naked juice bar för att jag behövde köpa en smoothie (jag var jättehungrig) och byta strumpor ^^''' Heheh.
Sen gick vi till Accessorize och New Yorker där jag köpte ett cupcake-halsband och en tröja med jättekawaii aptryck ♥ Sen tror jag att vi vandrade runt lite på HM, BikBok, Gina och några fler ställen innan lunch men vi köpte inget (tror jag). Vi åt på Tacobar *mums* och sedan gick vi in på Cubus, Glitter (där jag köpte en peace-ring), Lindex, Åhléns, Akademibokhandeln och en massa med andra.

Totalt köpte jag två pennor, en ko som kan mua och lysa genom näsborrarna samtidigt, tröjan med aptycket, ett cupcake-halsband och en peace-ring.
+ aptröjan ^^




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0