En massa sol...


Gissa vad jag gör nu
:3
Det är inget busigt eller jättebra, typ, lyssnar på musik XD Ehe, eller ja, går igenom alla Avril Lavigne låtar jag kan hitta... Visst är jag duktig? Kan slå vad om att ni aldrig skulle kunnat lista ut vad jag gjorde utan ledtrådar (8
Btw, jag tror nyss att jag hittade en låt som lät bra ^^ Nu ska ni få höra...



   


Idag har jag solat som en galning, men jag ser ingen skillnad, jag känner mig bara som en kokt annanas :c Känns inte direkt jättehärligt, men jag antar att jag måste fortsätta imorrn igen (och i övermorgon osv.) uhuhuh ;___; Men lite röd blev jag, så helt vit är jag inte... (ja, jag hade solkräm).

Mep, nu måste jag sova, gonatt <3

Kommentarer
Postat av: Nz Dakota

Vi får inte glömma vår lilla lolita läxa c:

GURO,AMA,GOTH,PUNK,SAILOR & alla dom söta !♥

2010-06-30 @ 13:57:05
URL: http://nzz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0