Pennskrin :3

Jag - Det stavas väl så?
Ellen - Ja  ...
Jag - Nu måste jag säga någonting mer...
Ellen - SKRIV DET!
Jag - Okej o:
Ellen - SKRIV VAD! VAD!
Jag - VA? VAD? Mhm... Mmmmm.. Marabo.
Ellen - Marabo-U. ((gör ett såhär.. Stort U)). Ehe, Okej.
Jag - Hihi.
Ellen - Mihihihi. >:D
*tyst*
Nu till något mktmktmktmktmkt viktigare. En KAWAII (överdriven :3) bild.

Som Ellen sa "Vi är .. eh .. flummiga på bilden och var tvungna att posera som två uppblåsta apor c:" Eller, Nöff. Hon har fel :c Vi var inte tvungna att posera alls. Vi gjorde det på grund av våra stora egon som såklart behövde rätta sig efter att en bild togs 8D Såklart.

Lägg märke till toaletten med "det lilla bruna i" som Ellen så fint uttryckte sig. HAHA >x<
Jag är den fina personen med SWEET under sig och Ellen är den andra grejjsimojjsen på bilden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0