Har inte varit på blogghumör...

Häii ♥
Jag har inte varit på blogghumör på den senaste tiden, har varit så stressigt och allt. Men nu bloggar jag! *lite sent*

Idag blev jag väckt vid kvart över åtta. Hmpfh. Vi ska åka och kolla på husbil och sedan åka till min faster som bor två timmar (eller mer) bort. Vi ska äta där typ. Mep. Jag orkar inte. Jag har varit jättesur hela morgonen eftersom jag först fick veta det nu... Jag hade planerat saker för idag ju!
Aja, sånt är livet. Nu måste jag gå och göra mig i ordning.



Cya ;)


Kommentarer
Postat av: Moa

Haha, jag har inte heller varit på blogghumör senaste tiden, så det är ok. ^^

Synd bara att det är typ enda sättet vi har kontakt på. D:

2010-06-21 @ 19:02:38
URL: http://skywalkerr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0