Time for me to...

Hejzz ♥
Provet idag gick... På 45 minuter. Det kändes inte bra. Även om jag har pluggat som en superapa så tror jag inte att det gick överdrivet bra.
Just nu sitter jag och pluggar. Behöver datorn att skriva på (har redan börjat på datorn så jag orkar inte skriva om allt för hand) så jag tänkte att ett snabbt litet inlägg inte kunde skada. ^^

Sen, klockan 21:00, så ska jag kolla på Made in Sweden :D Är jag den ända som kollar på det eller finns det fler där ute? (såklart)
Haha. Aja, måste återgå till studierna.

Owl City - Fireflies





Surfa lugnt ♥
(((Förstår ni skämtet? ^^ Surfa på internet xD Min humor suger c; <3)


Kommentarer
Postat av: josefin östevik

JAG KOLLAR PÅ MADE IN SWEDEN :D

det är bra, jag älskar laila, andreas och anders. jag önskar jag också hade en grupp som play...



fast den här sidan finns ju: http://youreastar.blogg.se



kram:)

2010-02-11 @ 19:18:15
URL: http://josefinfelicia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0