Snaaark...

Hu vad jag är trött!
... och glad.
... och arg.

Jag är glad för att jag ha köpt världens finaste rosetter (3 st) idag, übersöta doftsudd, en svamp-pennvässare och rosett-örhängen. Jag lägger in bilder när jag orkar ^^
Sen så har det hänt ännu en positiv sak - fast den säger jag inte förens den kommit med posten! :P

Jag är arg för att mitt tangentbord hatar mig. Jag kan klicka på en knapp typ sju ggr utan att det händer nåt -.-'
Drf är det extra jobbigt att blogga...



Nu till vad jag har gjort idag ^^

Först var jag i skolan (som dom flesta) och tråkade ut mig. Dock fick jag lära mig hur man spelar röj! 
Sen så tog vi klippvägen ner för berget. Sen åkte vi och shoppade (jag, Veronica och Ellen)! Det var då jag köpte allt det bra som står ovan (; Ja, allt utom den som kommer med posten har jag köpt :P

Nu ska jag sova. Skriver mer detaljerat imorrn (;


Natti Natti ♥


Kommentarer
Postat av: veronica

men vad har du köpt som kommer med posten?

2010-02-13 @ 09:55:57
URL: http://cuteandbubbly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0