Hejjz

Haft en bra dag hittils? ♥
Hoppas det. Dock är den inte över än (logiskt sett) ^^ Själv måste jag släcka efter detta inlägg, ridning imorrn (;

- Jag har ingen riktig kamera just nu (har tappat bort den), så jag fotar bara med min mobil. Ifall ni undrar över den dåliga bildkvalitén... Haha. -

Lägger in typ tre bilder som jag tagit idag, här hemma (både på morgonen och på kvällen) :)
Som sagt, ursäkta den dåliga kvaliteten ^^''' *skäms*



○ Bild på Kiwi, min katt.
○ Min hand och mitt armband (xd).
○ En mask från Venedig.

Lolz. ♥

Gonatt allihopa!

Kommentarer
Postat av: Nz Dakota

aww kiwi är så söt (;



2010-02-19 @ 22:40:51
URL: http://nzz.blogg.se/
Postat av: Olivia

Älskar ditt guldiga halsband:D

2010-02-20 @ 12:46:22
Postat av: veronica

du uppdaterar aldrig!?

2010-02-20 @ 15:14:39
Postat av: Steffi

Veronica, det där var igårkväll. Jag har varit i stallet hela dagen och kom precis ut ur duschen..

2010-02-20 @ 15:33:15
URL: http://strawberryland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0