Go´morron

Vaknade för några timmar sen men är fortfarande lika trött som när jag vaknade ^^

Hade tänkt ringa Veronica och Ellen för att planera morgondagen. Ska se om dom har fått tag på Sara - jag har inte hennes nummer ^^'''

Juste, vilken rosett tkr ni att jag ska använda imorgon?
Rött rosett-hårband, ganska stor röd rosett (eller typ medium stor) eller liten vit- och röd-rutig rosett som matchar till mina örhängen?
Btw, MÅSTE LÄGGA UPP BILDER PÅ DOM!

Hahaha, okej, kanske berättar ikväll vad som kmr med posten om ca en vecka! :P ♥





Kommentarer
Postat av: therese

röd,rutig 8)

meeen.. vi som kanske skulle göra nåt idag >:

de får väl bli nån annan dag.. i guess, ses nästa vecka :3 <3

2010-02-13 @ 13:04:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0