Förlåt... ♥

Förlåt för att jag inte har bloggat, men mitt tangentbord dampar just nu så jag har inte orkat ägna mig en halvtimme åt att skriva ett blogginlägg. Dock så har jag tagit över hela familjens dator just när jag bloggar och skriver annat.

Jag tänkte skriva lite om helgen ^^
  I fredags var jag ju och shoppade med Veronica och Ellen (som jag redan har skrivit) ♥ Jag hade varken ridning på fredagen och lördagen p.g.a. snö på ridhustaket. 
  I lördags så var jag och familjen på en släktings 30års fest. Det var... ganska tråkigt.

Men sedan på söndagen blev allt mycket, mycket roligare! Jag, Sara, Veronica och Ellen gick på Fokis läsarträff på Cocoo ^^ Det var fullt och suupertrångt inne på Cocoo, och även utanför. Stackars Foki såg rätt klämd ut bland alla som ville ha hennes autograf. ♥ Vi var där från klockan 13:00 - 16:30 (plus McDonalds), alltså ganska länge. Först i slutet (när vi köade en andra gång in till Cocoo) fick vi autografer, eftersom Foki kom med Cocoos pappa (eller nåt) neråt trottoaren där vi stod ^^ Vi var först framme!

Jag lägger upp vad jag köpte + vad jag gör och har gjort idag senare ^^


♥  Kramiz  ♥ 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0