čau

Ja, eller hej.
Orkar egentligen inte blogga idag. Men det är min plikt att göra det eftersom jag faktiskt skapade denna blogg för att blogga ^^
Det är NO-prov imorgon. Jag kmr typ att drömma mardrömmar i natt eftersom jag är så himla rädd att kugga D:

Hihi. Men det är så himla tråkigt att plugga .__. Även om jag vet vad en jon är - hur kul var det att sitta och lära sig det? Just det. Booooring.


Allvarligt. Jag dör nästan varje gång jag pluggar NO. Det är inte kul. Inte kul alls. Faktiskt.

Nu till ngt roligare:
Jag lärde mig att peka på dansen igår :D Hihi. Aaa, eller inte exakt. Men vi övade locking (stavas?). Var astrött efter det igår. Även om det var roligt så var det sjukt jobbigt att stå och spänna sig, slappna av, spänna sig, slappna av - hela tiden... ^^


Baii baii ♥

Kommentarer
Postat av: therese

måhåhå.. jag vet också vad sånt är.. och NO ett typ de sämsta ämnet som finns D:

men... hahahah, jag spänner mig 24/7-365 för jag e helt jävla uppe i varv hela tiden.. Dx lol >:

2010-02-10 @ 18:29:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0