LiiSA FRåN SKöVDE äR HäR :D

Look who's here! :D (öhm, ni ser inte va?)
Menmen, LISA ÄR HÄR! Äntligen (!!!) säger jag bara! <333
Nu har mamma beställt pizza från bistron :3 Ska bli jättemumsigt. Det var jag, i hemlighet, som sa till mamma att vi skulle äta det. *-* Hehe, jag vet, jag är ond D:

Imorrn blir det jättekul. Upp tidigt på morgonen (tidigt för att vara en lördag iaf) för att åka till ridningen, sen hem och duscha, göra iordning allt och sedan är det FILMKVÄLL! :D Vi blir typ 10 st! (9 som sover över)
MYYS!

Höhö. Hejdå! <3
Senare ikväll tänker jag tvinga Lisa att kolla på Glee med mig! :D Jag har redan lyckats dra över Ellen till den mörka sidan! >:D <333


Kommentarer
Postat av: Nz Dakota

Haha! Jajamensan!

PUCCKKKK <3333 XD

2010-12-04 @ 17:26:48
URL: http://prettyash.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0