Jag är nog lite snurrig trots allt...

(about the överskrift så får ni nog läsa igenom hela inlägget för att fatta nåt - eller inte)

- OBS! Långt inlägg! Kan vara tråkigt att läsa - enligt mig...

God kväll kära läsare. Hur har eder dag varit? ;D
Dock blir nog det här inlägget inte så mkt roligare än gårdagens :c Eller förresten jo, men det är upp till er ;)

Idag har jag gjort samma saker som igår, bara det att jag var lite piggare ^^, ~who's the (wo-)man?
Måhå, jag har lyssnat igenom hela min iTunes lista nu, kanske fem ggr? o.o Nä, inte direkt så många, men tre? C: Just nu spelas låten "Waving flag" med K-Nhun. Det blir väldigt fin stämning i rummet när den spelas :3 Och vet ni vad jag har upptäckt? :o Min katt, Kiwi, gillar Jonas Brothers... Allvarligt, hon gör det ♥ Gulleprutt :P

Okej, kan ni räkna hur många smileysar som jag har använt i det här inlägget? (räknas även efter jag har skrivit denna mening :p)
Öhm, jag är typ smiley-sjuk - ovanpå förkylningen lixom... +,+ Kul va? :3 Jag gör lixom smileysarna av ren reflex :o Höhö, det kanske är för att... öh, jag vet inte, det har säkert någonting med mina fingrar att göra. Dom har kanske fått förkylning dom oxå, men ist för att nysa eller snörvla så skriver dom smileysar! D:
Det vore ju en hemsk förbättring från deras förra mera o-smileyiga (bara så att ni vet, jag kan stava till ordet smiley - sen tar det stopp...) beteende (och jag vet inte vart accan#45ga-saken som ser ut så här: ´  ska vara i ordet beteende o.o''').

På tal om ingenting - jag läste en kul sak för ett tag sedan. Någonting i stil med "Han stirrade på den tomma spegeln men den förblev tyst"... Ja, eller nåt sånt :D

xD hehe

Kram å puss å gonatt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0