Guess what?!

Go'morron!
Gissa vilken dag det är idag? Höhö. Det tänker jag inte säga nu. Ni får gissa :3

*Ni gissar för fullt*
... ehh, kanske våffeldagen?
Det kanske är första skoldagen...?
Ehm, kanske nån sån dära barndag, eller?

Öh, ingen rätt.. ^^ En ledtråd (...eller två) ska ni nog få :p 

- Den här dagen inträffar bara en gång per år.
- Och jag är jätteglad just idag...
 

Mwihihihihi >:3 Det kunde ni aldrig gissat utan min hjälp va? C: Öhm, såklart inte ♥

Gud, jag är alldeles överlycklig :D Hoppas ni vill veta vad jag fick, för jag kommer berätta i vilket fall ^^

JAG FICK EN SYSTEMKAMERA!!! GAAAAAAAAAAAAAAAAAH 
 ♥♥♥
 

Ehm, och sen fick jag lite mer saker.. c: *mystiskt leende*
Anyway, resten tar jag kort på och lägger upp ikväll, jag lovar c;


Kommentarer
Postat av: lisa w <3

NU SKA VI FOTA NÄR JA KOMMER UPP & NÄR DU KOMMER NER. 24/7 !!!!!!!!!!

2010-08-19 @ 12:57:16
Postat av: Nz Dakota

Grattis igen! :*<33

2010-08-19 @ 13:45:35
URL: http://prettyash.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0