Ugga, ugga D:

Idag har vi haft en av de tråkigaste NO-föreläsningarna någonsin. Vi har en ny lärare som kan få en att stänga av öronen efter 3 meningar. Lite hemskt, jag menar, hur ska jag kunna lära mig något? Jag får helt enkelt stå ut >:
Bara därför så är jag jättetrött. Han sa lixom inte vad vi skulle göra efter föreläsningen (vi hade NO-WS) utan vi fick leta runt själva... Och sen när vi tror att vi har gjort det vi ska så får vi veta att vi har 10 frågor att svara på oxå - och då är det bara fem minuter kvar av lektionen.
Så, gissa vad jag gör? Förutom att ha tråk, chatta med Ellen och skriva det här så gör jag läxor. Spanska och NO Dx Jag dör. Uh.


Bloggar sen när jag lever igen. Hejdå. ♥


Kommentarer
Postat av: lisa w ♥

kommer på din begravning, du kan redan boka första bänken!

mååh, det där lät lite taskigt :3 hihiihihi men du fattar

bra att du uppdaterar, är hemma idag också så jag sitter och jobbar hemifrån, puh :o

2010-09-01 @ 11:06:26
URL: http://lisasplacee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0