Sjuk :<

Hejjz alla förhoppningsvis friska läsare! ♥
Idag har jag legat i sängen och läst Harry Potter och chattat med random personer som känt för att logga in på MSN. Har mått rätt dåligt i stort sett hela dagen :c Har feber, är snuvig, ont i huvudet och i halsen. Så nu måste jag ta ut min olycka på bloggen c:< Mwuöhöhöhöhö :*
Fast jag har haft ganska låg feber (om man kan säga så), så jag har haft det ganska mysigt ändå :3


Mina halstabletter smakar gott ♥ 
Faktum är att dom smakar mint
Och jag gillar mint


~Bara för att jag har läst HP så känner jag mig alldeles Pottrig D: Jag lixom delar hans känslor i boken, så när han är nervös, eller mår illa, eller har världens klump i magen så känner jag samma sak (fast jag påverkas tyvärr inte så mycket av att han är glad - igen, tyvärr). Och sen så är jag förstås väldigt indragen i vad jag läser, så jag tänker bara på HP-böckerna nuförtiden :P
Och förstås på att jag inte har bloggat på ett tag - å då får ja dålitt samvete å skjuter opp bloggandet så länge ja kan XD

Happ, nu ska jag krypa tbx ner i sängen. Jag tror mitt huvud kommer sprängas för tillfället - jag tror jag har sovit för lite - men det går nog snart över... ^w^

Såå, hejdå ♥

~ Jag lovar på heder och samvete att jag kommer blogga imorron, och det kommer att vara mktmktmkt roligare att läsa (tror jag)

Kommentarer
Postat av: lisa w

för det första ska jag bara svara på en sak, för att göra dig avundsjuk: våran sovmorgon på tisdagar är till 10:20, mohahahaha >:D

men jag var värd en sovmorgon faktiskt >:) vi har inte haft ngn innan, förutom till kvart över 8............



för det andra skulle jag säga krya på dig och hoppas tillsammans med dig att du blir bättre ♥

jag kom hem från skolan nyss, sitter och äter fruktsallad, du borde också ta något sånt. kallt/nyttigt är bra och man blir piggare :))

vi har typ alla HP-böckerna men jag tror ja bara har läst 1:an?

2010-08-26 @ 14:58:13
URL: http://lisasplacee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0