Nu vet jag!

Äntligen! xD Jag är så himla assmart asså ;3
U c, jag visste inte vad min systemkamera var för nån, bara att det var en "Canon EOS" någonting... Sen upptäckte jag att det stod "Kiss X3" oxå på den - men det blev jag inte direkt smartare på, höh.
Så nu sökte jag på det på google (vilket jag borde ha gjort i början ^^'') och fick veta att "Canon EOS Kiss X3" var samma sort som "Canon EOS 500D". Okej, jag blev inte direkt smartare på det heller, men nu fattar nog alla andra vad det är för nån :D Heheh. Lägger upp en fin google bild oxå :3


Kommentarer
Postat av: Nz Dakota

Vi rockar med våra systemisar Steffi! ♥ ;D

2010-08-28 @ 14:54:26
URL: http://prettyash.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0