LISA GÄSTBLOGGAR

Heh.. ja. Jag gästbloggar Steffis blogg. Hade en själv men nää. La ner den. (ska kanske starta en ny?)
Kom ju somsagt hit idag, Steffi gick upp och mötte oss när vi kom ut från tåget.
När vi kom in åt vi tacos, hihihih. Min favorit, mums!
Det var en jobbig och seg tågresa måste jag bara säga.
Riktigt gött att komma fram till underbara stockholmare. (Nej, jag är inte härifrån, hihi)
 
Iallafall, nu sitter vi typ och lyssnar på den här låten hela tiden bara för att det är min favorit :)))


Är här till fredag somsagt så jaa, vem vet. Om Steffi är snäll och om jag är snäll så kanske
jag kommer tillbaka senare och lägger till något mer gästinlägg (a) mohaha.
Hoppas ni tar det som en komplimang, att jag kommer tillbaka!

HADE GÖTT, IGELKÖTT..
sån här typisk västgötska dialekt, ifrå min by ni vet :DD
haha, nä. såååå litet är det faktiskt inte, men om man jämför med stockholm, okej då.. ;p

HAHAHA, jag höll på att skriva "(västgötska)" hela tiden efter meningar för att ni 08:or skulle förstå och hon bara;
"Alltså Lisa, vi är inte efterblivna här" HAHAHAHAHAH

VILLE BARA GÖRA EN SISTA SAK SOM JA TROR ATT STEFFI INTE HAR GJORT ÄNNU.
KÄNDE FÖR ATT SLÄNGA IN DAGENS BÄSTA. DAGENS BÄSTA GÅR FAKTSIKT TILL STEPHANIE.

Just för att hon alltid är så sköjjig, snäll, omtänksam, glad, rolig, underbar, och bla bla bla.
Hon är allt det där. Bättre kompis är svårt att hitta! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0