Jag har beställt hem böcker...

Men dom kommer aldrig! :c Jag har t.o.m. betalat 19 kr extra för att det skulle gå snabbare men nä, det tog fortfarande lika lång tid som det skulle ha gjort om jag inte betalat extra. Uhuhuh :''< 

Sorry om jag är lite grinig xd Men jag längtar efter mina böcker :3 *geek* typ. Jag har beställt så att jag har att läsa ett tag förstår ni. 6 böcker ^^ Väldigt bra böcker dessutom, jupp.
Det är fem böcker ut "Hemsökt"-serien och boken "Nu eller aldrig". Ush vad jag längtar!
Nu till vad jag ska göra idag; INGET - än så länge ^^ Så typiskt att det regnar, jag känner inte riktigt för att gå ut :s Det är inte så mysigt att slafsa runt i stövlar och regnkläder när man kan vara inne och slappa :o xd Heheh. Nå, vad ska mina kära läsare göra idag? ♥
 

Kommentarer
Postat av: u know who

du har inte skrivit ngt om att ja har åkt eller ngt.

jag saknar iaf faktsikt dig, det är drf ja sitter och läser din blogg, och när du bloggade efter att ja hade åkt stod det ingenting om mig xd....<3

2010-08-11 @ 17:16:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0