Husbilssemesteeer ε:

Hej hej leverpastej! ♥ 

Ush, jag hatar leverpastej :c
Hjärtat var till mina eventuella läsare (ni förstår, eftersom jag inte har bloggat på ett tag så ligger statistiken säkert på noll, och det känns lite deprimerande, så jag avstår från att kolla)... ehehe.

Nåja, nu måste ni undra varför jag inte har bloggat eller hur? Jepp. Det undrar ni väl? Nähä, men jag berättar ändå :3
Jag och familjen har varit på husbilssemester under två veckor :D Supermysigt. Vi åkte längs kusten ner till Skåne och sedan till Göteborg och hem. Skåne var verkligen jättefint, men jag saknade alla berg och sånt. Men det fanns kullar, väldigt coola kullar faktiskt 8) (tro inte att jag är ngn sorts bergfantast eller nåt - för det är jag verkligen inte, det kändes bara lite väl platt där, även om det fanns kullar)
Jag har nu sett Ales stenar, Bockstensmannen (han hette väl så?) och Glimminge hus. Och jag varnar er, ät inte den där medeltidsmeny-rätten. Den var hemsk :'c
Jag har såklart sett en massa mer, men det orkar jag verkligen inte skriva om nu. Jag är otroligt seg på somrarna förstår ni... :D

Ehm ja, kanske bloggar imorrn igen ^^
Baii baii på daj (öh uselt rim :D puss puss)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0