Snart skola

Mep. Måste skynda mig att skriva ;)
Snart börjar skolan...

Är det bara jag som längtar till sommaren?!
Gud, jag vill ha sol, värme, sommarkläder, sandaler, lov! Våren är bara den där onödiga transporttiden, då våren ska hämta sig från vintern...

Vad har ni gjort i helgen? :3
Jag var på middag hos Sara - skulle egentligen sova över men det gick inte för mig.
Det var superkul där! <3 Twister twistade ur mitt knä :o Haha, nejmen, det skaka som bara den! Kunde knappt stå på det utan att det vek sig! ^^

Måste gå nu ♥



Kommentarer
Postat av: lisa w

Jag har gjort massor. Bland annat stan & sovit över med kompisar. Kolla min blogg & kommentera så får du se & kan läsa mer om helgen :D<3

2010-04-19 @ 17:54:44
URL: http://lisawendt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0