Mep.

Ellen hotar mig :'''< <3 Hon sa: "OM du inte bloggar så.. sååå.. aa *skratt*" *hick* Visst blir man rädd? Eller, jag blev det... lite iaf. Spoooky! <3


Sitter faktiskt i skolan och bloggar :3 DET är läskigt, man får kika efter lärare hela tiden! O.O Hemskt!

Idag har jag skrivit en påhittad artikel om att Paris Hilton blev överkörd av en cykel. Stackars henne :< Hehe, inget illa ment, men jag kom inte på någon annan att skriva om för tillfället. Och den är ju inte sann (AAA

*TJALALALALAALA*
Det här blir ju ett färgglatt inlägg! :D

Har fått Timoteijs låt "kom, kom, kom" på hjärnan o.o Sjukt irriterande. Btw, en annan irriterande sak: På det här tangentbordet (skolans) så har dom bytt plats på bokstäverna "Å" och "Ä". GAH! Jag tror att jag kommer att blobba ihjäl av irritation!

Haha!



(ytterligare en färgklick:)









Kommentarer
Postat av: Nz Dakota

maha "blogga or dieee" :)♥

2010-04-21 @ 19:08:34
URL: http://nzz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0